Stora beslut framför oss!

Jaha... då har mina kära idol Olga bestämt sig för att lägga ner sin grupp-olgas utmaningar! 

Så trist tycker jag men hennes liv går ju givetvis före...
Så just nu håller jag på att skriva ner hennes utmaningar så gott jag kan! Blir ju en del skrivande. Vill ju kunna fortsätta träna även om hon stänger ner så allt försvinner. 
Olga har hjälpt mig förändra mycket... så jag kommer givetvis fortsätta att följa henne så mycket jag bara kan. :) 

Huset är värderat och vi ska nu ta ställning till om vi ska köpa eller ej.. Som jag sagt innan, är det ett stort beslut som krävs en del tänkande kring. Vi vill.. Men klarar vi det!? 🙈


I fredags åkte jag, barnen och min familj på mammas sida till stranden. Vi köpte med oss pizza och hade picknick, sen blev de visst årets första dopp med.. var inte så kallt som jag hade föreställt mig faktiskt! 😍Minea bada hela hon.. Hon är absolut ingen badkruka! 


Nu ska jag fortsätta skriva om Olgas utmaningar!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: