Gått i ett & Jobbat med Therese 2.0

Hej på dig hoppas allt är bra! 


Dagen har gått i ett här hemma, började med att åka till doktorn med 4 åringen för ett blodprov, hon reagerande en gång som liten på penicillin och ska nu kollas om det finns en allergi mot det eller inte. Jobbigt både för mamman och dottern, men vi gjorde det och det gick galant! 
Efteråt blev det så klart en tur till leksaksaffären för belöning! 

Efter det har jag fortsatt med mitt skriva ner allt jag hinner om Olga Rönnberga utmaningen, är helt ikapp och i fas med all info nu så skönt! 😉

Sen har även allt annat kring livet hänt så som att handla, laga mat, äta, göra barnen iordning för sängen och tränat... ja ja nog tjatat om det! 

Jag har ju även kämpat med min förändring, med mitt bättre jag, med Therese 2.0.


Jag har nu planerat att en promenad om dagen ca 1 timme lång, Olgas minibandsutmaning och plankautmaningen ska vara min träning i sommar. Jag kommer göra samma planka hela veckan, just för att hitta tekniken och göra den rätt. 
Jag började med första plankan i plankutmaningen och gjorde första övningen i minibandsutmaning 1 efter min promenad på 45 min idag. Promenaden får växa fram, måste hitta en bra runda som är en timme lång och de får ta den tid de tar helt enkelt. 
Jag kommer även jobba med mitt mående, jag ska inte låta mitt humör bestämma.. hinner jag inte eller jag gör ett dåligt val så ska jag gå vidare och inte hänga upp mig på det. 
Som imorgon kommer jag inte hinns någon promenad. Händer en massa annat och då får de vara så. Men i det stora hela ska träningen göras varje dag! 

Så mitt första kryss i almenackan är nu gjord. 👏🏼 Nu blir det dusch och sen min vän ska jag sova! 

Kram o God natt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: