Är offerkoftan av eller ej!? 🙈

Offerkoftan är av och jag har tagit tag i mig själv igen... en gång i månaden så dippar mitt humör så fruktansvärt mycket och det är ett problem man kan få hjälp av.... men... först ska jag ta reda på vart vi ska bo.. 


Banken vill inte som vi! Så just nu forskar vi om det finns något vi kan göra. När vi fått svar, kan vi börja agera. 

Dag 2 på min sockerfria karriär är avklarad och jag ligger i sängen. Vet att jag inte ska tänka.... tänk om jag bara låtit bli sockret så hade jag just nu varit uppe i 122 dagar på min sockerfria karriär. Men av någon anledning gör man det ändå!? 
Nä, nu ska jag lära mig av detta, jag har nya verktyg och denna gång ska jag klara det! 💪🏼 mitt första delmål är: 31 dagar! 

Olga har börjat med en ny minibandsutmaning och den har jag med hoppat på så klart. Den och planka varje dag så kanske mina mått ändras mer denna månad. Är dax för mätning imon.. men efter mitt sätt att leva den senaste tiden så är jag nervös över måtten! 🙈

Ja ja.. började jag inte inlägget med att offerkoftan var av!? 😂

Nä nu ska jag sova. 4 års kontroll på stora tjejen imon! 

Kram kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: