Therese 1.0 vs Therese 2.0

Therese 1.0


Är en person som känslo äter. Hon tränar ibland och äter det hon känner för, så om de skulle va godis mitt i veckan. Hon hittar alla ursäkter för att förtjäna att äta något som hon tycker är gott. 
Hon klankar även ner på sig själv hela tiden. Hittar en massa fel och glömmer det som är bra.
Katastroftankarna härjar fritt och okontrollerat. Ja... jag kan fortsätta i det oändliga..

Men.. du är det inte Therese 1.0 som gäller, utan det är Therese 2.0.

Henne håller jag på att skapa. Henne ska jag bli.. de är en lång resa och jag måste hitta mitt fokus! Ett fokus och motivation som enbart jag kan skapa och arbeta efter.

Men jag börjar med sömn. För det har jag fattats denna vecka! 

God natt 😴




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: