Röjning, kalas & tankar kring min förändring!

Nu sitter jag i köket och dricker en välbehövlig kopp med kaffe (läs 3!!) 


Idag av alla dagar bestämde jag mig för att röja bland barnens leksaker... och det har tagit hela dagen, men nu är bottenvåningen klar. 
När kaffet är slut ska jag ta tag i ovanvåningen med! 


I onsdags fyllde vår stora tjej 4 år!! Helt galet vad tiden går.. 

imorgon är det dax för kalas, familjerna är då inbjudna. Kalas för sina vänner hade hon förra helgen 😍
Min farmor bakar tårtan och jag tänkte fixa den hälsosama fika.. Frågan är bara vad jag ska göra för nått!? 

Ikväll ska jag försöka skriva lite om vad som blivit rätt och vad jag ska förbättra för nästa vecka med kost, träning och inställning! 


För det finns inga fel... de finns bara bättre val! Eller hur! 😉

Kram till er! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: