Midsommar 🍓

I en hel vecka har jag nu kört 10/90 regeln! (10% bra mat och 90% skrĂ€p mat) Ska ju givetvis vara tvĂ€rtom... Men jag vĂ€nde pĂ„ det och har valt att de ska vara sĂ„ utan dĂ„ligt samvete! 

Imorgon ska jag planera nĂ€sta veckas mat + trĂ€ning! 

Midsommar helgen har varit lugn och skön. PĂ„ midsommar var vi hemma hos svĂ€rförĂ€ldrarna och Ă„t. Annars har vi varit hemma. Har verkligen behövts efter ett par helger med massa inplanerat! 

Min ny inköpta midsommarstĂ„ng! Äntligen Ă€ger jag en!

Vi var ju Ă€ven nere pĂ„ stan och dansa runt midsommarstĂ„ngen i fredags... i alla fall i en minut, sen skulle Minea inte dansa mer! Saga ville fortsĂ€tta dansa och som tur var hade vi farmor med oss! 😍


Gick Ă€ven inom leksaksaffĂ€ren för jag hade lovat att köpa nya ballonger hem och dĂ€r förĂ€lskad Sig Minea i en ring som farmor köpte! Givetvis ville Saga ha en likadan..... đŸ’đŸ•·đŸ˜±

NĂ€r man fĂ„r vĂ€lja vad man vill pĂ„ leksaksaffĂ€ren đŸ’đŸ•·đŸ˜±

Nu tĂ€nker jag sova gott hela natten och jag hoppas vĂ„ra barn gör det med ❀





Kommentarer
Postat av: Cissi

LĂ„ter som en mysig midsommar ;)

Vi Àr i FiskebÀckskil, ligger ungefÀr vid Lysekil ;)

2017-06-24 @ 23:29:50
URL: http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: