Min älskade tjej..

Idag hände en sak som inte får hända. Vår hund bet Minea i ansiktet!! 


Stod precis bredvid men kan inte säga vad orsaken är ändå.   

Är min skyldighet som mamma och som matte att se till att det inte händer och jag misslyckades totalt. 
"Men tur i oturen så gick de ändå bra". Läkaren kolla på det och tyckte de såg okej ut, så det blev bara tejpning. 
Nu hoppas jag bara att inte det blir ett jätte ärr! 

Hennes faster var med om samma sak när hon var liten, men hon fick sys och har idag ett jätte ärr där. 

Så jag undrar om det är denna familj/släkts sak.. att bli biten i ansiktet av en hund. 

Bitna på samma sida är dom med! 

Nu ska jag fortsätta att kolla på förra veckans sommar med Ernst! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: