Check-in

Först ska jag nämna att jag har semester nu! I 6 veckor! 👏🏼 Bra att spara föräldradagar!! 

Träningen funkar kanon än så länge, vågen visade minus 1 kg i måndags, men om man ser till totala så hade jag gått upp i vikt!!

Men nu är jag på banan igen. Eftersom Trx passen har uppehåll har jag börjar med IW igen (indoor Walking). 


Det är inte för man gör det igen som man inser hur mycket man saknat det ✨

Gårdagens check in:


Uppnådda steg ✔️

Lättare styrka hemma ala Olga style ✔️

Promenad ✔️



Dagens check-in:

Uppnådda steg ✔️

IW ✔️

En stor klapp på axeln ger jag mig själv och sen är de dax att sova. 
Yngsta tjejen har fått feber och blivit krasslig idag. Så nu ska jag ladda batterierna för en semesterdag hemma i lugnets tecken! 

Kram till er! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: