Slut i knoppen

Nu är jag helt slut i knoppen efter dagens uppgift av Olga! Fick tänkt till ordentligt och tror jag kom på källan på var allt felar! 

Mitt självförtroende/självkänsla är inte på topp.. jag går ofta på vad andra tycker än vad jag själv tycker. Jag tvivlar alltid på mig själv och tycker oftast allt är mitt eget fel. Så det är där jag måste börja. Vad tycker jag är rätt och vad vill jag!? 
Som sagt är så glad att jag hoppade på denna utmaning. Är på dag 6 och har redan analyserat mig mycket. 

Idag har vi en hemma dag med tvätt och senare idag städning. Imorgon bär det av på äventyr några timmar. Så passar på att njuta av slappheten idag. 

Nu sitter jag och njuter av en kopp vaniljte! Och så ska jag googla dålig självkänsla/självförtroende. 😉 Kunskap är viktigt tycker jag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: