Husdrömmen fortsätter..

Nu i Januari är det sagt att vi ska ha möte angående huset med nuvarande husägarna. Inget datum är bestämt.. men jag vill bara veta hur det blir. 

Vill så gärna äga ett eget hus och få renovera i vår stil.. Jag vill känna mig stolt över mitt hem. Som det är nu är jag inte stolt... 

Men igår fixade jag till det lite mer trivsamt i alla fall. ;) 
Tavel listen har jag haft i mina ägor länge, men det tog bara lite tid att få upp den. Tallrikshyllan är nyinköpt. Har inte bestämt mig om jag ska måla den vit bara..  

Mina barns fina konst får pryda väggen 😍
Vad tycks? Målas vit?

Jag hoppas jag snart vet om de blir flytt eller om vi kan börja förverkliga våra drömmar/planer om detta hus.


Idag har jag varit i stora staden och äntligen köpt nya byxor 👏🏻 3 par för 450kr.. kan de bli bättre.. Köpte även röd penna till Olgas utmaning, så nu ska jag bara till svärföräldrarna och skriva ut almenackebladen, sen är jag redo för måndag!! ✅

3 par byxor i en storlek mindre än jag trodde jag kunde ha! 💪🏻


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: