Host och snörvel dax igen...

Hej Hej 

Allt bra med dig? 

Vi är fortfarande jul lediga och tänker vara det veckan ut och just nu är jag väldigt glad för det, för en förkylning har hittat hit. Minea hostar, snörvlar och blir lessen för minsta lilla. Hon är inte sjuk utan det är sömnbristen som gör att hon blir hängig, förstår du hur jag menar? 

Idag har vi haft besök av min lillasyster och lille L, sen i eftermiddag kom Mineas kompis från förskolan och hennes mamma en sväng. Så det har varit en social dag trots förkylning. 

Har även startat med mina mål för veckan och sakta betar jag av listan och samtidigt ökar den!  😂 Typiskt mig! 

Nu ska jag planka och sen sova, behöver all sömn jag kan få nu i förkylningstiderna. 

En god natts sömn önskar jag dig! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: