Har poletten trillat ner nu!?

Är som sagt med i en utmaning på Facebook som Olga driver och jag har gjort hennes uppgifter varje dag sen dess, med undantag för nån dag då o då. 

Ibörjan skulle jag svara på en massa frågor och vara brutalt ärlig mot mig själv. Vilket jag gjorde, men när uppgifterna var gjorda och jag skulle ha mitt svar på hur jag ska nå mitt mål, så har jag idag insett att jag inte brutit ner målet tillräckligt mycket. Jag har fortfarande för "många" och stora mål! Så mitt projekt denna vecka blir till att bryta ner dom mer! Mitt största mål tar jag tag i först! 

Så skönt när poletten trillar ner och man känner att man är på rätt väg. Nu får jag se vad detta ger för resultat! 💪🏻


Nu ligger jag i sängen efter en mycket bra dag på jobbet och med en härlig värk i kroppen efter kvällens pass. 


Hoppas allt är väl med dig? 

Dax att sova! God natt! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: