Ett stort rött ❌

Det här med att vara brutalt ärlig är inte lätt! Jag har nu insett att jag måste planera all min tid... min tid till matlagning, handling, tvättning... ja allt... 

Nästa är att jag ska genomföra mina planer och inte komma på ursäkter att slippa! 

Ikväll har jag varit på kalasfirande för min lillebror och självklart undvek jag tårtan.. inget svårt alls, men när jag sen kommer hem.. då kan jag komma på mig själv med att tänka att de va ju inte så bra mat ikväll så jag förtjänar en macka med jordnötssmör eller chipsen i skåpen eller va det nu kan va vi har hemma! 
Nu bjöd dom på hamburgare M bröd och en massa tillbehör. Så bra.. nja.. men ändå okej med grönsaker att välja mellan. 

Idag blev det i alla fall ett stort rött ❌ i almenackan.. för jag har inte ätit något sen jag kom hem o ska nu lägga mig!! Heja mig!! 

God natt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: