Årets första veckomål

Då har snart årets första vecka passerat och mina mål för veckan var: 



1. Skaffa slip papper ✅
2. Slipa barnens fåtöljer
3. Grundmåla min nya tallrikshylla ✅
4. Olja barnens stolar
5. Köra till tippen ✅

Hoppas på att jag hinner slipa Mineas stol idag så flyttar jag oljandet till nästa veckomål. 

Tvättandet och vikandet har jag med sysslat med hela veckan, men lär aldrig hinna ikapp. Bara att inse, men jag gör en ✅ på den med. 

Nästa veckas mål kommer upp ikväll ;) 

Idag ska jag mest förbereda för nästa vecka, med att packa föeskoleväska, se över min jobb väska m.m 
Även köra en snabb städ ska göras och granen ska ut! 

Nu ska jag strata upp dagen med kaffe och sen en hundpromenad. 

Hoppas din dag blir fantastisk! 






Många ljus på frukostbordet är så mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: