Veckans lista & Plannering

Nu tänkte jag köra igång med veckans lista igen. Har medvetet haft en paus från mycket och bloggen har varit en sak.
Men funderar på att blanda veckans lista och lite planering för veckan som skall komma? Får prova mig fram.

Denna vecka är jag extra tacksam för att:

😀 Jobbet har börjat och visat sig vara bättre än jag först trodde.
😀 Jag är bättre från min förkylning, (bortsett min jobbiga/dumma hosta).
😀 Barnen är bättre från sin förkylning.
😀 Helgen varit fantastisk, med både cross och lek i hoppborg.
😀 Det sägs att sensommar värme är på g denna vecka.

Mina två tjejer älskar verkligen att vara ute och leka med vatten! Här ploppar dom stenar!!! 😂

Denna veckas planering i träningsväg blir att komma upp i mina steg varje dag och plankan varannan dag. Känner att jag får ta det lugnt gällande träningen för min hosta är inte nådig och förkylningen är inte riktigt över än. Sen kör ju min trx träning igång nästa vecka 👏🏻



Kommentarer
Postat av: Cissi

Skönt att ni mår bättre och att förkylningarna gett sig. Här är minsta förkyld så vi är hemma idag

Svar: Ja det är så skönt! Bara envis hosta kvar!
Mitt babbel

2016-09-08 @ 07:58:54
URL: http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: