Helgbabbel

Visade sig bli alldeles för tidigt att gå upp 05.20! Så får 25 min sömn till på morgonen 👍🏻
Dom två första arbetsdagarna är nu gjorda och det känns så bra. Tror detta kan bli hur bra som helst.

Helgen har gått i ett rasande tempo! I fredags hann jag inte mer än att komma hem innan vi åkte igen! 😂 Skulle fira lilla mamma som fyllt 49 år.
I lördags var det äntligen dax för en cross dag för mig och barnen var med farmor och farfar i skogen på en kusinträff. Sen avsluta vi kvällen hos grabben med lek i denna 👇🏻

Tänk så kul att hyra en sån där när man ska ha kalas! Lycka 😂

Idag ska jag tvätta, städa och vila. Har fortfarande en riktigt tråkig hosta och är små förkyld! Vill gärna bli frisk innan vecka 37 när trx träningen drar igång igen.

Kram så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: