Mår illa, Öm i kroppen & Hockey

Idag mår jag illa och har gjort sen tidigt imorse. Jag åt nämligen på ett äpple som börjat mögla innifrån. Efter det har inte illa måendet släppt. Jobbigt när en sån känsla inte vill släppa.
 
Sitter just nu vid datorn och skriver, samtidigt som jag kollar på mitt hockey lag (Skellefteå) som ikväll möter Rögle.... Och... Dom ligger under!!? Förstår ingenting.. hahaha Tur man inte satsar pengar på dom! Samtidigt som min kropp ömmar efter kvällens trx pass plus Olgas utmaning som starta idag.
Min viktminskning har blivit tre kilo plus dom senaste månanderna. Lusten/orken finns inte. Hittar inte min inre motivation!? Hur gör du när det blir så? Några tips?
 
Mina steg är uppnådda och dagens träning är gjord och nu ska jag vila upp mig i soffan till sista perioden a hockey och sen sova!
 
Kram till er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: