Halloween & Sista minuten mamma!

Vilken dag vi haft 😅! Började dagen med att stressa till förskolan för ett "efter inskolnings möte", dĂ€r fick jag en pĂ„minnelse om att det var halloween fest imorgon!!!? Jag visste om det... igentligen, men hade glömt!
Sen efter det hade jag stÀmt trÀff för att köpa ett begagnat klÀdpaket till Minea. Fortsatte sen hem och smÄ stÀda lite innan min lillasyster skulle komma och ha halloween pyssel med oss!
Lite av resultatet ser du pĂ„ bilden ovan! Ska bara tillĂ€gga att det Ă€r första pumpan för oss! SĂ„ lite godkĂ€nda Ă€r dom vĂ€l?? 😳

Efter att hela eftermiddagen gĂ„tt sĂ„ stressa jag ut pĂ„ maxi för att försöka hitta halloween klĂ€der för morgondagen. Minea ska vara ett rosa skelett och saga ska vara en pumpa 😍 Minea fick vĂ€lja helt sjĂ€lv och blev sĂ„ paff för hennes sĂ€kerhet. Min tjej börjar bli stor och hon vet verkligen va hon vill ❀ Fick Ă€ven Ă€ntligen köpt nya allvĂ€ders stövlar till bĂ„da, sĂ„ nu Ă€r det bara Minea som ska ha nya vinterklĂ€der sen kan snön komma! 🌹

KvĂ€llen fortsatte med mat, disk, dusch av barn, hĂ€nga klĂ€der, gĂ„ en promenad för att komma upp i steg, dusch av mig för att sen slutligen lĂ€gga sig i sĂ€ngen och skriva ett blogg inlĂ€gg! 😉

Har Àven klÀmt in Olgas minibands utmaning och skrivit om gÄrdagens och dagens utmaning pÄ bloggen! SÄ nu ska jag sova.... med GOTT samvete!

God natt till dig och jag hoppas du mÄr vÀl!



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: