Isande kallt!

Hemmet är upp och ner, mitt humör lika så! Men snart är denna trista period över och mitt humör plus lust till allt återvänder! 😉
Idag har vi varit på moppe race! Det första för mig faktiskt! Var så nördigt kul! Synd bara att det var isande kallt!

Annars har vi inte gjort mycket idag! Skulle behöva tvätta och städa och förbereda inför nästa helg och 1 advent! Men orken/lusten är borta! Som tur är, vet jag att den kommer att återvända!

Barnen har visat lite varningar på att en ny förkylning är på g, jag hoppas det inte blir mer än en liten varning! För det är inte kul när dom är sjuka!

Nä nu ska jag fortsätta att hockey mysa innan jag ska bege mig ut i kylan på kvällspromenaden!

Trevlig lördag på dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: