En lista om Jul đŸŽ…đŸ»

* Vad har du för stil pÄ julen?
Ingen speciell stil, tar fram och köper det jag tycker Àr fint ;)

* NĂ€r plockar du in julgranen?
Granen kommer in den 23 varje Är, men fÄr jag med mig sambon kanske vi tar in den tidigare i Är.

* Vad Àr det viktigaste i julpyntet?
Advents pyntet.

* Besöker du nÄgon julmarknad?
Har inte blivit det men skulle vilja, fÄr se vad som hinns med.

* NÀr börjar du lyssna pÄ julmusik?
Dagen innan 1 advent.

* BÀsta jullÄten?
Last christmas

* Vart firar du jul?
Har tre familjer sÄ det har varit en stÀndig kamp men nu ser de ut sÄ hÀr.
Vartannat Ă„r med sambons familj och det andra Ă„ret med min pappa + familj.
Varje julaftons morgon firas med min mamma + familj.

* Vad Àr viktigt pÄ julafton?
Dofter, att barnen har det bra och advents pyntet.

* Vad gör du dagen innan julafton?
Hela dagen?
Oftast jobbar jag hela dagen och myser med familjen pĂ„ kvĂ€llen, men i Ă„r Ă€r vi lediga. đŸ‘đŸ» SĂ„ vet inte. Grilljera skinka?

* Vad gör du pÄ julaftonsmorgon?
Åker hem till min mamma och firar jul med hela familjen dĂ€r.

* Har ni tomte pÄ julafton? Vem brukar vara tomte i sÄ fall?
Ja, de var första Äret med tomte förra Äret och dÄ var min farfar tomte. Hoppas han vill i Är med.



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: