Döden.... igen....

Så var det dax för ytterligare ett chockartat dödsfall i vår släkt! Började med min jämnåriga kusin för nio årsen i en bilolycka för att fortsätta med min yngre kusins som dog i cancer för två årsen och idag fick jag meddelat att min extra pappas bror hittats död i sin säng! 66 år gammal och helt frisk i övrigt?!

Döden är så fruktansvärt orättvis! Men inget vi kommer ifrån och något man måste jobba med att komma över.....

Så nu är jag helt slut känslomässigt!

Avslutar med en text jag hittat på Facebook och det är något många skulle bli bättre på!

"Finns verkligen något fint med en grå vardag, den får oss att uppskatta dom där små sakerna, dom där som man så lätt ser förbi. Det kan vara ett utav våra största misstag. Så stanna upp en sekund, se dig omkring, uppskatta din omgivning, dina vänner, din familj, den som står dig nära och den som lämnat dig, alla finns där och alla står vid din sida!"

Rip



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: