Veckans vägning!

Igår morse, lite stressat och nervöst ställde jag mig på vågen. Blev så förvånad att jag fick ställa mig tre gånger innan jag vågade tro på de! Vågen visa nämligen - 1,9 kg! 

Min totala viktminskning är nu - 8,4 kg. Det går sakta, men är ändå nöjd med det eftersom mitt mål denna gång är att ändra min livsstil. Jag måste inse vad som är bra för mig och vad jag ska undvika för alltid. Vill hitta ett sunt förhållande till mat och en bra balans med träning och familj. Så ja.. De får ta tid för det måste bli rätt! 

Har nu 3,6 kg kvar innan mitt första delmål är nått och det bör jag klara innan midsommar! ;) 

Nu ska vi borsta tänder och sen ge oss ut på min dagliga promenad. M är hemma idag för hon är lite hes och hade lite feber igår kväll. 

Hoppas er påskhelg varit fantastisk! 


Kommentarer
Postat av: Aurora

Vad kul att du känner så, det är det mest hållbara har jag märkt! :)
Ska själv börja gå ner lite tänkte jag men fokus ligger helt på hälsan och något jag vill hålla resten av livet om jag har tur <3

Svar: Ja det känns super bra :) Visst är fokus på hälsan.
Min tanke är med att jag ska hålla detta livet ut ;) heja oss!
Mitt babbel

2016-03-31 @ 12:41:56
URL: http://aurorals.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: