Mina mål och förhoppningar inför 2017

Läsvärd länk nedanför! Nyårslöfte sluta jag med för många årsen. Har nog aldrig hållt ett löfte i hela mitt liv, inget jag kommer ihåg i alla fall. 

Nästa år ska jag sätta upp mål, ska ha några träningsmål och några kostmål varje  månad och jag kommer sätta upp dom efter hand i denna kategori. 

Januari's mål kommer vara:

Kosten:
1 - Helt sockerfri
2 - Byta ut vit pasta mot bönpasta
3 - Läsa ut boken Sockerbomben 

Träning:
1 - 3 pass i veckan
2 - Minst ett pass i veckan hemma
3 - Plankan alla övriga dagar 3 x 30 sek

Sen ska Olga starta upp en ny utmaning den 9 Januari och den ska jag med hoppa på. Vet inte än vad den ska innehålla men har fått veta vad som ska införskaffas. 

Ett stort övergripande mål som gäller hela året ska vara att jag ska satsa på mig själv! Jag ska inte trycka ner mig om något inte går som jag planerat och jag ska vara snäll mot mig själv. Ska heller inte ge upp bara för att jag inte kommer upp i dom mål jag satt varje vecka! 

Sen årets önskan ska vara att jag får råd med minst 3 månader pto med Mammafitness. 

Hoppa över nyårslöftet......

Har idag införskaffat mig ett hantelset 7,5 kg x 2. Sen kan jag minska om jag behöver det. 😉


Olgas matbok kom med idag och sen har jag införskaffat det jag behöver inför hennes nästa utmaning! 👏🏻

Så jag känner att jag är på gång och pepp inför min förändring - En förändring som ska håll livet ut 💪🏻




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: