Julefrid eller Stress?

Julgranen är klädd, tomtenissen har äntligen jobbat klart med adventskalendern, julklappen till jobbet är köpt och inslaget, likaså till förskolelärarna och julkorten är skickade... 

Nu har jag bara alla julklappar till julafton kvar att slå in, maten ska inhandlas och tillagas och sen kan jag "stressa" av! 😜 Listan betas av efterhand! 

Nä, men efter ikväll så känns de lugnare. Fått gjort mycket igår och idag. 

Avslutar inlägget med några bilder! För nu behöver jag sova!! 😴

Vår fina julgran ❤️
Förskollärarens julpresent från barnen! :)

Nu önskar jag dig god natt och hoppas på en frisk dag imon... just nu låter det på Minea som om förkylningen är här med krupphosta! 


Kram kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: