God Jul!

God Jul på dig!! Några dagar försent! 🙈 Min jul med familjen har varit hektisk men fin och mysig. Hoppas din varit bra med.


Min frånvaro härifrån är på grund av skam.. Den norska serien på SVT. (Har du inte sett den så rekomderar jag det). Jag känner igen mig massor men ändå inte. Är så svårt att beskriva! Men jag ger denna serie 4 av 5 instahjärtan! 

Som vanligt svamlar jag och bloggar alldeles för sent.. 
Tittade igentligen in här för att meddela att Olgas nya bok om mat är påväg till mig! Jag hoppps såå att jag har den innan helgen.. vill lära mig mer om mat och tänkte att detta kunde vara början. 

Nu ska jag sova. Imon är jag och barnen hemma själva plus att min lilla älskling L kommer som vi ska passa 😍 

Kram och God Natt!!   

Bild lånad av Olga Rönnberg och mammafitness


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: