En svacka & Allt med Julen

Hej vännen! 


Är just nu inne i en svacka! Har helt tappat mig själv och tron på att jag kan! 
Jag vill så gärna leva och äta hälsosammare, jag vill träna regelbundet och träna mycket styrka! Men av nån anledning sitter jag här efter en helg med pizza, lussebulle och pepparkaka, även nån liten godisbit har också ätits! 

Jag vet att jag ska tänka.. det är va de är och ta mig i kragen och fortsätta som innan svackan kom.. men man ska ju bara bestämma sig!? Och hålla fast vid det! 


Snart är det jul och jag har inte köpt en enda julklapp! 😳 Vet inte vad jag ska hitta på till tjejerna! 
Deras far och mor föräldrar vet vi vad vi ska ge i alla fall och har påbörjat det. 
Annars kör vi på med det där med att inte få och då inte heller ge några julklappar. Men i framtiden vill jag se en ändring på det.



Vår lill gran tog vi fram förra helgen, barnen har fått en del mini pynt av vår tomtenisse, så ville ha nån stans att hänga upp det. 

Igår var vi på julmarknad i stan bara jag och Minea. Var super mysigt! Sen fick vi även bakat våra årliga pepparkakor! 


Hoppas allt är bra med dig! Kram så länge så hörs vi snart! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: