December

Så var den mysigaste månaden på året här. Känslan av att ligga efter med en massa kvarstår. Hinner aldrig ikapp. Har någon ett tips om hur jag ska släppa den känslan?
Barnens julkalender är inte klar, min julbock är inte klar, städandet är jag inte ikapp med, bloggen uppdateras aldrig - trots att jag har en massa att skriva om. Men nångång... så kanske.... jag känner mig i fas med allt.

(Har lite svårt att skriva, kollar på hockey samtidigt och det är riktigt spännande! Skellefteå mot Brynäs! Och mitt Skellefteå leder med ett mål och det är 11 sekunder kvar nu!
Wiii dom vann! Äntligen! )

Min viktresa går de sådär med, vet var de felar men orken till att ta tag i det är de sämre med.
Träningen har jag koll på så det är de där med maten och vardagsmotionen. Jag vet att det bara är att bestämma sig... jag vet en massa.. ska bara göra de med.
Olga har startat sin andra utmaning via sin facebookgrupp Olgas utmaningar och den hänger jag på.

Nu ska jag lägga mig och hoppas på att det onda i halsen ska försvinna!

Kram till dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: