Äntligen kom jag iväg!

Hoppsan! Nästan en hel vecka sen jag skrev sist.


Igår vakna  Minea med 39 graders feber och magont. Som senare under dagen var uppe i  grader. Så pappa fick stanna hemma och vabba. 
Idag är febern borta?! Än så länge i alla fall. Konstigt det där. 

Vet du vad... i onsdags när det var som halast på vägarna kom jag äntligen iväg till gekås!! Vi åkte vid halv fyra och var framme vid fem.. tog nästan du dubbelt så lång tid än vad de brukar!? 
Fick köpt lite julklappar och kläder till barnen. Även lite inredning som kommer upp efter jul! 
Måste åka dit snart igen. Fick inte gjort hälften av de jag ville. 

Ikväll ska jag kolla igenom och slå in julklapparna så vi vet vad som är kvar att fixa. 

Granen var vi och fixade i tisdags och den ska in å kläs imorgon är tanken. 

Så bu börjar stressen lägga sig och allt faller på plats. 

Hoppas du och din familj mår bra! 

Massa kramar från mig! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: