Veckans vĂ€gning 🙈🙈

Stor skĂ€ms kudde pĂ„ mig!! Är flera veckor sen jag vĂ€gde mig. Har verkligen kommit in pĂ„ en trĂ„kig bana - bĂ„de gĂ€llande mat, socker och trĂ€ning! Men de e va de Ă€r och jag fĂ„r utgĂ„ frĂ„n var jag Ă€r idag och fortsĂ€tta dĂ€r jag var innan jag valde fel vĂ€gar.

Denna veckas planering gÀllande mat och trÀning blir:

* Inget socker alls! Ingen fika/smÄ Àtande efter klockan Ätta pÄ kvÀllen. Sen har jag inte planerat sÄ mycket mer gÀllande maten! FÄr mjukstarta kÀnner jag.

* ska gÄ mina 10 000 steg varje dag hela denna vecka. Plankan 3x30 sekunder varannan dag med start idag. Sen hoppas jag trx trÀningen kör igÄng nÀsta vecka!

Hur jag ska "redovisa" detta för mig sjÀlv men Àven för dig vet jag inte Àn. Skriva ett litet inlÀgg om de varje dag blir bara trist.

Men nu ska jag verkligen göra detta för jag mÀrker sÄ stor skillnad pÄ mitt mÄende pÄ psykiskt och fysiskt. MÄdde sÄ mycket bÀttre i vÄras Àn vad min kropp gör nu!

Hur gÄr det för dig som ocksÄ kÀmpar med nÄtt stort i ditt liv? Kunde du fortsÀtta som vanligt i sommar eller har du med kommit ur balans?

LĂ€ngtar sĂ„ tills de startar igen! Nu ska jag ringa dit och se om jag fĂ„r tag i dom idag. Förra veckan var dĂ€r stĂ€ngt! HĂ„ll alla tummar ni har för mig 😉



Kommentarer
Postat av: Cissi

Å vi kan peppa varandra. MĂ„ste lĂ€gga upp en liten plan för hur jag ska fĂ„ trĂ€ningen att funka i höst. Fastnat i soffan och en massa borden...

sv. Det Àr jag som planerar och liksom har överblick över vardagen, Marcus Àr med för att utföra. ;) Jag liksom planerar vad vi ska Àta i veckan, vi handlar tillsammans/han handlar efter jobbet och sen lagar han oftast middagen ;) Teamwork

Svar: Kanon att ni fĂ„r det att funka bra ju! 😊 Ska ju börja att vardags pussla nu.
Klart vi peppar varandra! Jag MÅSTE verkligen komma igĂ„ng nu! Hade skandal resultat pĂ„ dagens planka!!
Mitt babbel

2016-08-29 @ 17:00:22
URL: http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: