Idag har vi tjejer i familjen rockat ❤


#rockasockarna

Ny vecka och nya, pigga tag med träning och kost! 

Igår körde jag mitt trx pass och nu ikväll körde jag Olgas minibandsutmaning och plankutmaning. 

Känner att jag är på topp och att dagens plan nästan fullföljts. Ska torka av ytorna i köket och gå med hundarna efter kvällens hockey match. Sen är dom till 100% gjorda 👏🏻

Har märkt att jag lättare får saker gjort om jag skriver upp dom. Men... här på bloggen kommer jag inte redovisa det! Blir så tjatigt 😉Det har jag min bok i Olgas utmaning till just nu. 


Skrev i mitt föregående inlägg om det var värt att äta godiset? Om det smaka så gott som jag trodde det skulle göra? 

Svaret är nej. Hela dagen igår kände jag hur magmunnen krångla, hade sura uppstötningar och kände mig svullen. Min hy är "prickig" av små finnar... sen var det de inte så gott som jag trodde det skulle vara! 
Känns som en bra erfarenhet. Hoppas och tror på att jag aldrig glömmer detta och känner sug efter socker i framtiden. 

Kram till dig ❤




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: