Bara att göra det...

Nu har jag gått ett tag och försökt hitta"felet" till att jag inte får ihop det! Varför jag inte får det till att fungera med mat och viktminskning. Men... än har jag inte hittat nått fel.. så från och med idag ska jag bara göra det. Bara bestämma att jag ska göra så bra val som möjligt med maten och inte hänga upp mig ifall de inte blir hundra bra. 

Sen ska jag även köra 30 dagar sockerfritt och med det menar jag glass, kakor, chips, läsk.. m.m

Sen är de där med träningen... nu när Trx passen tar slut så funderar jag på hur jag ska få ihop det... hur jag ska träna. Jag skulle vilja få till två styrkepass i veckan och  1 konditionspass... 
Men tror det fortfarande är några pass kvar, så den kan jag fundera på. 

Hur går det för dig med dina mål, vet att här. Är någon inne och läser ibland. Hade varit kul att hitta nån som också genomför någon slags "resa" i livet så vi kan följas åt.

Härligt att sommarn är här! Bilden är tagen av mig i en annans trädgård!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: