Höga krav & Träning

Jag vill blogga, men har lite höga krav på mig gällande inläggen. Så då blir det att det fallerar hela tiden! 


Men... nu är det så här att jag måste komma igång med viktminskningen igen... så mitt mål är att skriva om min träning, mina tankar om mat/godsaker m.m 

Jag känner i kroppen att något hänt.. jag känner mig starkare, orkar mer o mer på trx passen. Utmanar mig, klarar alla mag övningar hela tiden ut!! 💪🏻
Men, mina mått är still, vågen visar inte jätte mycket minus och då tappar man motivationen.. jag vet om att ju saktare det går desto större är chansen att man vänjer sig vid bättre vanor och att man inte trillar dit igen. 
Fast det är kämpigt med motivationen och tankarna! 

Ikväll har jag varit på ett trx pass, trotts huvudvärk och hela denna vecka har en fruktansvärd trötthet härjat i min kropp! Tror de beror på att mina 5 veckor som huvud"ledare" på jobbet är över och min kära kollega är tillbaka och jag kan slappna av! 

Ser att några fortfarande kollar in ibland och för er stackare som vill följa mig rekommenderar jag bloglovin.. då poppar nya inlägg upp och man slipper klicka in på bloggar som inte uppdaterats så ofta!

Kör en gamal bild i repris och önskar er God Natt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: