När man hittar orsaker - känns de så skönt

Min plan Funka tills i fredags... sen så kom helgen och fest på fest..(kvartefest i fredags och studentfest i lördags.)

Jag visste redan innan att min plan inte skulle funka i helgen som var, så jag gjorde om den och hade som mål att vara sockerfri... 
Vilket inte lyckades så klart! Jag åt en bit tårta på studentfesten, men jag gjorde det med gott samvete och det var ett aktivt val. 

Sen kom söndagen och nått blev fel.. i måndags åt jag choklad och igår gjorde jag chokladbollar i ren desperation!!? 😱
Idag gick det upp ett ljus för mig... PMS!! Det är då de skiter sig... mitt humör är svängigt och jag blir låg! Jätte låg!

Med, med idag är det fyra dagar kvar denna vecka som jag ska planera, sen vet jag att det kan ändras, men de ska inte vara negativa ändringar som det oftast blir! 

Skönt i alla fall att jag hitta ett svar till mitt mående och att jag kan agera utefter det! 

Nån mer med jobbiga pms perioder? 

Planen ser ut som så här:


Planka plus en minibandsövning varje dag och så ska mina steg uppnås och helst en promenad/dag i minst 30 min! 

Therese 2.0! Herr i come! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: