Vabb & Förklaringen till mitt mående!

Första semesterveckan gjord! O den har vi spenderat med vabb. 

Saga har ont i halsen o är förkyld. Jag hoppas innerligt det släpper snart o att Minea slipper. 
I eftermiddag går älsklingen med på semester. Ska bli så skönt med 5 veckor ihop! 


Igår hade jag den där känslan i kroppen igen. Känslan av att allt är tråkigt, att jag inte har lust till nått alls o så var jag sugen på godis/kakor eller bara nått gott som inte är bra för mig! 

Fick en impuls o kollade efter i mens appen jag har och då visa de sig att häxan röd ska komma nästa vecka! 😠

Mina symtom och dessa känslor börjar ca 1 vecka innan mens och denna gång ska jag fundera på när som försvinner. Och jag ska verkligen kämpa emot mina sug på saker som min kropp inte klarar av att hantera! 
 

Nu ska jag ge mig själv o barnen frukost, sen får vi gå med hundarna. J försov sig sista dagen innan semestern! 😂



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: