Kämpa med mitt beteende!!

Hade skrivit ett långt och bra inlägg om mitt beteende och sen bara försvinner det!! Gahh.... 😡


Nu kör vi igen... 

Jag kämpar fortfarande med mitt beteende! Lär nog göra det ett tag.. 
Igår hittade jag 3 köpta chokladbollar i frysen efter en genomgång på vad som behövdes handla. 
Jag plocka upp dom och gömde dom i kylen och tanken var att äta upp dom när J natta barnen! 
Jag dividerade länge med mig själv men slutsatsen blev hela tiden... jag äter dom! Men så av en ren slump efter att jag "bestämt" mig, kom jag på att jag inte ätit något i sockerväg sen nyår och utan att tänka mer på det ropa jag på J och bad honom äta, slänga eller gömma dom från mig så dom försvann.. 
Så mitt bättre jag vann denna kamp... men det konstiga är att jag "sörjer" mer att jag inte åt dom än att jag gläds åt att jag lyckades!? 

jag vet... dumt att lägga upp en bild på något jag väljer att inte äta!

Nu ska jag ta av offerkoftan och ta tag i vårt hem. Tvätt ska tvättas och leksaker ska gå's igenom! 

Som ni ser har jag en del att göra! Resultatet kommer när det är klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: