Hemkommen tomhänta...

Vad har vi gjort idag tro? 😉
Jo vi åkte till skogen för att plocka mossa till årets julbock och vi kom hem tomhänta! 😂 (till dig som undrar, hade tillåtelse av markägaren, nämligen... min pappa). Det var alldeles för fruset på marken, så vi gör ett nytt försök till helgen och går de då fortfarande inte, så blir det granris istället. Fortsättning följer...

Vi hade i alla fall en go dag i skogen hela familjen. Barnen fick röra på sig mycket och pappan fick kolla sina åtlar. Jag var mest glad för en dag ute tillsammans. Händer allt för sällan!

Mina goa tjejer ❤️

Vi avslutade dagen med pizza hos svärföräldrarna, ville ju fira farsdag lite i alla fall och nu ligger jag i sägen oduschad... Pellets pannan hade stannat, så inget varm vatten och en kall dusch känns inte aktuell. 😨Får hoppas den inte stannat tills imon.

Nä nu sova.. god natt!



Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas pannan startat! Och vad mysigt med en Skogsdag även om det inte blev nån mossa!

Svar: Pannan starta fint och vi gör ett nytt försök till helgen med mossan! 👍🏻
MItt Babbel

2016-11-17 @ 11:31:02
URL: http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: