Sovmorgon!

Tänk att nu börjar mina tjejer bli stora! Igår var vi på kalas hos min fina kusin som fyllt 18 år. Blev väldigt sent, Saga somna i min famn men Minea härjade runt enda tills vi skulle åka hem.
Vad jag "läst" mig till och även upplevt innan är att bara för att barn är uppe sent så vaknar man vanlig tid på morgonen ändå. Men icke.. Saga sov fram till 06 nånting, fick en flaska, somna om och sov till halv nio! Hur underbart!? Så nu blir nog inte dagen så tuff ändå.

Idag ska jag och barnen fortsätta där vi sluta igår om nu inte regnet kommer. Fick kört över hela infarten så idag ska det krattas och plockas upp ogräs!
J kan vi nog inte räkna med, blev lite mycket dricka igår. 😂

Hoppas du får en toppen dag!

Kram kram

Före och efter på det jag påbörja igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: