Det här med att känns sig "löjlig" gällande barnen!

God eftermiddag på dig! Här hemma fortsätter vabbandet.
Inatt kom Minea uppkrympandes jämte mig i sängen och andades jätte fort. När hon andades som lugnast räkna jag till 35 andetag i minuten. Tror ni jag sovit mycke inatt!?
I alla fall, hon inhalerades imorse direkt när vi vakna. Hon har ju haft förkylningsastma som liten så tänkte om det kommit tillbaka? Bestämde mig för att ringa läkaren och fråga, men dom ville att vi skulle komma ner för en koll.
20 min senare var vi på plats, lillasyster ville givetvis göra precis som storasyster så läkaren gjorde undersökning på båda två. (Hon, läkaren, tyckte det var så gulligt så det kom andra läkare/sjuksystrar för att kolla när dom satt bredvid varandra och gjorde samma sak.) 😍
Men dom andades på bra och hon hitta inga andra fel än en vanlig förkylning. Då känner man sig så dum som gick dit, här kommer den löjliga mamman! 😕
Men vi ska inhalera minea som om hon har förkylningsastma för det kunde va de som krångla på natten.

Jag och J har bestämt att dom får bli hemma hela denna vecka så vi blir av med skiten nån gång!

Hur mår du? Haft en massa sjukor i din familj?

Kör en favorit i repris! En bild från juli då vi alla var friska!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: