Barnfri dag!

Hej på dig!
Nu har tiden bara rusat fram igen och bloggen har inte hunnits med! Har massa idéer och tankar jag vill skriva om men får inte ner dom i skrift.

Igår var jag iväg på cross tävling och hejade fram J för sista gången i år. (Vad som är planerat i alla fall). Hade en helt barnfri dag på Limhamns crossbana. Välbehövligt just nu med tanke på vilken fas Saga är i. Du vet... Arg för minsta lilla och då menar jag riktigt arg! Vet att det är övergående.. Eller de hoppas jag i alla fall att det är! Men när man är mitt uppe i det så är det strängt... Svårt att bemöta på rätt sätt och inte själv tappa tålamodet.

Vädret var underbart härligt och det var så gott att bara vara!

Idag ska jag tvätta jag fixa hemma! Skönt att starta jobbe veckan med ett rent hem!

Kram till dig och hoppas allt är bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: