Allt ska bara klaffa med!?

Hej på dig! Ursäkta frånvaron här i bloggen.
Jag vill så mycket men gör så lite av det. Är ju bara att göra det får man höra men varför är det då så svårt?!

Hoppas allt är bra med dig. Själv är jag irriterad som bara den. Ni vet... Vardagspussel och vardagssysslor och allt ska klaffa! Vilket inte funkar hos oss vid en viss tidpunkt varje månad! Gahh...

Igår hade vi kultur natt i min lilla by och som vanligt var det dålig reklam inför det och dålig uppslutning. Men jag och ett gäng tjejer gick ner för att ta ett glas vin och umgås. Visst var det fullt i våra små restauranger men runt om var det tomt! Kul hade vi och hemma i bra tid var vi med. Vi startade med spökvandring och avsluta med vin på pärlan.

Nu ska jag ta tag i veckans tvätt 😱 Så ja... Jag har att göra.

Kram kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: