Såå ont!!!

Jag är så arg och har såå ont i hjärtat!! Har i stort sett ont överallt!
Min lille vovve Theo har under en längre period betett sig underligt! Men vi har inte funderat så mycket kring det... TYVÄRR!!
Han har även haft stora problem med tandsten och haft detta i hela sitt 10 åriga liv och vi har lämnat in honom för tandvård vid ett flertal tillfällen.
Idag var det i alla fall dax igen för en sövning och tandvård för nu var de så illa att vi inte kunde vänta längre. Men att det skulle vara SÅ illa som det var hade jag inte en aning om. Han har nu tre kindtänder kvar och en jätte inflammation i hela munnen!!
Det gör såå ont i mig, han har alltså haft så ont i sin mun som sen lett till alla dessa underliga beteenden! Och vi har inte insett det!
Anmälda borde vi bli! Är djurplågeri det här!

Så med detta svamliga, arga och ledsna inlägget säger jag god natt!



Kommentarer
Postat av: Cissi

Massa kramar till er. Inte lätt att tolka alla signaler alltid...

Sv. Sent svar, men pottränignen med de stora tjejerna har inte varit lika smidig! Emma vägrade sluta med sin blöja trots MÅNGA försök från vår sida. Hon var nog 3,5 år eller mer när hon bestämde sig för att sluta med blöja. Nätterna var hon nog nästan 5 år. Enligt egen utsago "tycker hon om som blöja"

Alice slutade i julas, dagar innan sin 3 års dag. Men har fortfarande nattblöja. Har som regel att man först får sluta med kvällsvälling... (skulle inte heller hålla mig på natten om jag drack en stor flaska välling innan jag somnade) och hon gillar sin välling ;)

Så Iris är helt klart först även om jag inte tänker uppmuntra någon blöjfrihet innan overallsäsongen är över!

Svar: Nä det är ju inte det. Jag får trösta mig med att det är bra nu!
Okej, min 3 åring vill som sagt inte släppa blöja alls. Pratar och lockar om det ofta, men får bara ett nej till svar!? 😂 Det får bli när det blir helt enkelt.
MItt Babbel

2016-11-08 @ 09:47:17
URL: http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: