Näthat och påhopp!

Var inne och läste hos Linda Blom om hennes val att inte åka till Paris utan sina barn.
Tycker det är ett klokt beslut av henne att stanna hemma om hennes magkänsla sa henne det! Och varför är det dåligt? En kommentar handla om att hon aldrig kom utanför 50 skyltarna i hennes stad och min fråga är då... vad är problemet med det? Varför har ont av det?

Varför har man så mycket att säga om andras val, varför är det just DU eller jag som har rätt. Varför kan man bara inte acceptera att alla är olika och även respektera andras val så länge ingen far illa!? Det är för mig en gåta!

Nu ska jag sova, fick hämta hem min yngsta från förskolan idag för dom tyckte att hon inte var sig själv! Så vi kör vabb idag och imorgon är vi lediga. Sjuk verkar hon inte vara men något är fel eftersom hon uppfattades annorlunda.
Såvi håller tummarna att hon mår bättre imon!

Kram och God natt ☆



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: