Det här med att fira jul?!

Vartannat år när det är min familjs tur att fira jul med oss har jag ständigt ångest. För att jag har två familjer, där min pappas familj inte vill fira jul med min mammas familj och mammas familj vill fira med massa andra släktingar som inte vi vill fira med!!? Ja ni hör ju.... ångesten river i mig.... men.... nu har jag hittat lösningen som är bra, så det känns så skönt!! Alla köpte den med, så från och med i år ska denna ångest vara borta! Tack och lov!

Men vad är det som händer med världen?! Jag är inte insatt i USA valet, men har den där Trump vunnit nu eller? Har förstått att det inte är det bästa, men kan nån ge mig detaljer till varför?

Nu ska vi äta frukost och sen blir det promenad med hundarna och en massa tvättande efter de!! ;)

Kram till dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: