Äntligen över!

Då var kräksjukan gjord med! Kan inte minnas sist jag hade denna helvetes sjuka!? Måste varit väldigt liten i alla fall. Så nu hoppas jag det dröjer minst lika länge tills nästa gång!

Idag är första dagen sen i tisdags som jag känner mig okej i kroppen. Så idag ska julen börjas tas fram, tänkte även åka och köpa på mig lite nytt advents pynt!
Vilket är det viktigaste pyntet enligt dig?
Enligt mig är det just adventspyntet! 😍

Barnen har en liten förkylning och saga har även ögoninflammation, annars så börjar allt rätta till sig! Har ju bara en massa tvätt att ta itu med! Fyy så mycket som kräktes ner!
Tvättar hela tiden och det känns som det inte händer något alls!

Men nu ska jag laga till havregrynsgröt till oss. Inte det godaste men har man inte handlat på ett par dagar så blir det så 😉

Kram så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: