Tråkig energi & Bortskämd

Hej på dig! Hoppas din helg varit toppen, min har varit bra mestadels bra, men dag mitt i min stora tjejs firande så fick jag ett break down. Vill så gärna göra det bra för alla att jag glömmer mig själv! Så ska verkligen fundera hur framtida firanden ska gå till för att jag ska behöva må så här VARJE gång vi har kalas är inte okej! Ska inte gå vidare in på det för då blir det ett långt och tråkigt inlägg! 




Som sagt, idag har vi firat vår stora lilla tjej två hela dagar för tidigt, men vad gör de!? :) Tänk att jag snart varit mamma till vår fantastiska, kloka, underbara och trotsiga älskade M i Tre hela år!  Helt ofattbart bad tiden gått fort! 
Bortskämd har hon med blivit, hon har nämligen fått en cykel, cykelhjälm, massa kläder, leksaker och pengar och då har hon ändå inte fått något av oss än! ;) Det får vänta till hennes riktiga födelsedag på tisdag! 


Våra egen gjorda cake pops! Lätta att göra men det tog tid! Kommer absolut göra igen 👍🏻 (fick ju inte själv smaka, men alla gäster plus mina barn älskade dom). 



Denna fina skapelse fick jag däremot äta massor av! En helt sockerfri tårta! Gjord på melon, kiwi, jordgubbar, persika och grädde med vaniljpulver! Så god! 

Nu ska jag försöka släppa all negativa energi och sova! Håller tummarna för att natten blir en sovande natt! ;) 

God natt! 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Känner igen den känslan inför kalas... Vi är ganska många i familjerna och det är väldigt bra uppslutning på alla kalas.. och kraven på hur kalasen ska se ut är rätt stora... Varje gång svär jag att nästa gång ska bli annorlunda.. sen när det väl börjar närma sig är jag på samma ruta igen... Hoppas du hittar en lösning som funkar för dig ;)

Svar: Ja visst är det jobbigt! Jag hoppas med jag hittar ett bra sätt! Tack
Mitt babbel

2016-05-30 @ 13:50:52
URL: http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: