Tänk redan 3 år!

Skrev ett långt och fint inlägg om min älskade tös M innan, men så kom livet imellan och jag spara inte inlägget. Och givetvis försvann det! Grrr.....

Men i alla fall, idag är det 3 årsen vår stora tös föddes! Tänk att just jag fick äran att vara hennes mamma! <3 Kan inte i ord beskriva vad denna lilla människa betyder för mig! 
Vår älskade, unika, kloka lilla 3 åring!

Vi firade henne i söndags med släkten, så ikväll har det bara varit jag, mina två tjejer och grann tjejen. Som dom lekt med dom nya sakerna M fick idag. Allt gick hem <3 
Nu sover dom gott trotts den fruktansvärda värmen i detta hus. Jag hade tänkt ställa mig på bandet och gå mina steg och sen köra plankan gånger 3. Motivationen är noll, men de är som Olga säger hela tiden. Bara bestäm dig och gör! 

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Sandra Saandriiie Åhfelt

Men va? har inte sett eller hört mycket alls här idag =( vi bor i Kungälv. Vart bor du då?
Aa, man ska ha respekt för åskan, men det är ju så mysigt! :P

Svar: En bit utanför Halmstad ;)
Mitt babbel

2016-05-31 @ 20:37:47
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: