Tvillingpodden

Hej på dig! Hoppas allt är bra.

Måste bara tipsa er om tvillingpodden som drivs av tvillingarna Lagergren. Så rolig och underhållande men även lärorik. Dom tar upp ämnen imellanåt som gör att man tänker efter hur sitt eget liv ser ut och hur man kan förbättra det.

Bild lånad av tvillingarna Lagergren

Jag har nog aldrig skrattat, gråtit eller blivit mer inspirerad av samma människor som jag gjort med dessa två tvillingar! 😉

Så om ni inte läser deras bloggar eller lyssnar på podden så rekommenderar jag att ni börjar nu på momangen! 😜

Tvillingpodden
Jessica Lagergrens blogg
Angelika och Stefan Lagergrens blogg


Kommentarer
Postat av: Cissi

Helt underbara! Skrattat högt många gånger! Men man bör lyssna med hörlurar eller när man är ensam hemma ibland ;)

Svar: Precis! Jag brukar lyssna på promenaden och jag har fulskrattat så många gånger att folk tittar konstigt på mig! Lyssnar jag hemma och min sambo är hemma går han och skrattar åt mig!
Jag älskar bokstavligen denna podd! 😂
Mitt babbel

2016-06-29 @ 08:47:23
URL: http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: