Lusten på flykt!

Viljan finns men lusten är på flykt! Så är det med mitt liv nu, vill så mycket. Men orken och lusten har försvunnit i många situationer. Tror det kallas nedstämdhet/depression!
Jag sitter helst still och gör ingenting. Tar mig inte till att börja med något eller planera något kul utanför hemmet. Måste ta tag i mig själv, ändra mitt tänkande för det är där mitt mående bor.
Är inne i en period där negativa tankar cirkulerar hela tiden och jag tänker om mig själv som ett offer! Ja Ja slut på självömkan.

Ikväll ska jag träna igen! Är alldeles för längesen nu. Förra veckan blev inget och denn vecka har det bara blivit en gång hittills! Men mina steg är uppnådda varje dag än så länge denna vecka. 👍🏻

Sen måste jag planera in någon middag för imon kväll. Är nämligen dax för tjejträffen då. Första för min del sen jag blev inbjuden. Ska bli spännande och kul. 😊 Kanske kan få mig på bättre tankar!?

Avslutar detta inlägg med en bild på det finaste jag har! Nämligen mina två flickor! Utan dom hade vardagen varit så mycket tråkigare!

Kram till er!



Kommentarer
Postat av: FREEDOMtravel

Hoppas att det blir bättre! Jag behöver också komma igång och träna... men hindras gång på gång av migrän... Snart, hoppas jag...!

Svar: Tack för omtanken! Står och inväntar klockan för träningstart nu! Hoppas din migrän försvinner och att du kommer igång! Man mår så mycket bättre! Kram
Mitt babbel

2016-06-30 @ 15:55:35
URL: http://www.freedomtravel.se
Postat av: Lovisa (wildisland)

Jag hoppas att det blir bättre snart! Kram

Svar: Ja det hoppas jag med! Tack för omtanken! Kram
Mitt babbel

2016-06-30 @ 16:56:50
URL: http://wildisland.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: