MÅSTE lära mig!

Jag MÅSTE lära mig virka!

Provade lära mig virka när Saga låg i magen och jag var inne o "gäst" jobbade i 3 månader. Men det gick inte som jag ville.

Sen har den lusten legat och vilat fram tills igår när jag hittade bautawitch! Så härliga färger och fina alster hon har! Blev helt besatt.
Så nu MÅSTE jag lära mig virka helt enkelt! Bilderna ovan är bara några få av alla projekt jag skulle vilja göra!
Sen förstår jag även mina begränsningar! Kommer inte kunna göra några av dom ovan på länge, om nånsin igentligen. Men drömma måste man få göra! ;)

Tips på att lära sig vore toppen! 👍🏻

Virk drottning :)

Kram kram till dig!



Kommentarer
Postat av: Cissi

Å vad fint! Skulle också vilja lära mig virka...

Svar: Ja ja med!! Ska verkligen försöka lära mig igen! Kanske går bättre denna gång?! 🙈😂
Mitt babbel

2016-07-11 @ 11:56:14
URL: http://nastanperfekt.blo.gg
Postat av: Felicia

Virka är så svårt

Svar: Ja super svårt!
Mitt babbel

2016-07-13 @ 21:52:44
URL: http://frokentv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: