Sen frukost

Sitter först nu (10.10) och äter dagens första mål, fast jag varit uppe sen kvart över sju imorse. Blir bara så för mig ibland. Tror det kallas dålig planering.
 
 
 
M är på förskolan idag, S sover och jag sitter vid datorn. Tänkte logga in på heroma och ansöka om längre föräldraledighet från jobbet, men mitt lösen gällde visst inte längre. Så det får bli ett senare projekt.
Så nu ska jag svara på några frågor på några undersökningar jag är inbjuden till som sen omvandlas till poäng och så kan jag lösa in dom till bla presentkort på olika butiker. Finns även saker man kan byta in till. Låter det intressant så hör av er med er mejl, så bjuder jag in er. :)
 
I eftermiddag hade vi tänkt besöka öppna förskolan, men S börjar bli snorig igen, så vet inte än hur vi ska göra. Men ett besök på bibblan blir det i alla fall :) Dags att låna nästa bok av Sofie Sarenbrants böcker.
 
Hörs senare!
 
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: